Yazar "Koç, Ahmet" için listeleme
-
COVID-19 ve İnanç İlişkisi
Bulut, İsmail; Koç, Ahmet (Dinbilimleri Akademik Araştırma Dergisi, 2022)Bu çalışma, 2020 yılında bütün dünyayı etkisi altına alan ve hâlâ devam etmekte olan COVID-19 salgını ile dinî inanç arasındaki ilişkiyi tespit etmeyi amaçlamaktadır. Bu kapsamda- Hitit Üniversitesi’nde öğrenim gören ... -
Curiosity of Preschool Children (4–6 Years of Age) about Religious and Moral Issues
Koç, Ahmet (MDPI, 2023)The child is a trust from Allah and the ornament of the worldly life. In the early childhood period, which includes the preschool period, the child asks many questions, wants to understand everything around them, and shows ... -
Developing a School Improvement Scale to Transform Education into being Sustainable and Quality Driven
Mafratoğlu, Recepali; Altınay, Fahriye; Koç, Ahmet; Dağlı, Gökmen; Altınay, Zehra (SAGE PUBLICATIONS INC, 2023)This research aims to develop a school improvement scale determining the current levels and obtaining data for improvement. The need for a valid and reliable scale in process-oriented school improvement studies makes this ... -
İhtiyaç odaklı Kur'an kursu öğrencilerinin tercih sebepleri ve beklentileri
Candemir, Fatma (Hitit Üniversitesi, 2023)Bu çalışmamızda Çorum İl Müftülüğü' ne bağlı bulunan İhtiyaç Odaklı Kur' an kursuna devam eden, yaşları 30 ile 70 arasında değişen 40 katılımcı ile görüşme yapılarak Kur' an kurslarında bulunan yetişkin bayanların Kur' an ... -
Manevi Değerlerin Kazanımında Sosyal Ve Kültürel Faaliyetlerin Etkisi Ölçeği: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
Koç, Ahmet; Budak, Yusuf (Dinbilimleri Akad Araştırma Merkezi, 2021)Bu araştırmanın amacı, ilkokul, ortaokul ve lise öğrencilerinin değerler eğitimi kapsamında yaptıkları sosyal ve kültürel faaliyetlerin manevi değerler kazanımlarına etkisini belirlemek için bir ölçek geliştirmektir. ... -
Milli Değerlerin Kazanımında Sosyal ve Kültürel Faaliyetlerin Etkisi Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Koç, Ahmet; Budak, Yusuf (2021)Eğitimin gayelerinden biri toplumun geneli tarafından kabul görmüş değerleri gelecek kuşaklara aktarmak ve onların bu değerlerini içselleştirmelerini sağlamaktır. Okullardaki değerler eğitimi, ayrı bir ders olarak değil ...