Browsing by Author "Çakaröz, Kübra Müge"
Now showing items 1-8 of 8
-
Changes in Consumer Behavior during the COVID-19 Pandemic: A Comparative Analysis between Polish and Turkish Consumers
Bareja-Wawryszuk, Ola; Pajewski, Tomasz; Çakaröz, Kübra Müge; Kavas, Baki (MDPI, 2022)Undoubtedly, the COVID-19 pandemic has left an indelible mark on every aspect of human life, and, perhaps most significantly, on the operation of the world’s economy. Restrictions and limitations on freedom of movement had ... -
Consumer View on the Axis of Diderot Effect and Unplanned Purchase
Çakaröz, Kübra Müge; Kılıç, Sabiha; Civek, Funda (MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ, 2022)People's shopping habits are changing day by day.Consumers' point of view towards the product has turned into an emotional quality rather than a material quality.Emotional consumers pay attention that their products are ... -
Devletin obeziteyle mücadele politikalarının etki düzeylerinin nörogörüntüleme yöntemiyle değerlendirilmesine yönelik deneysel bir çalışma
Kılıç, Sabiha; Aytaç, Deniz; Çakaröz, Kübra Müge (Okan Üniversitesi, 2017)Çalışmada devletin obeziteyle mücadele kapsamında uyguladığı iki temel politika değerlendirilmiştir. Bunlar; obeziteye neden olan ürünlerin vergilendirilmesi ve söz konusu ürünlerin reklam ve promosyon yasaklarıyla ... -
Etik pazarlamada tamamlayıcı ve alternatif tıp ürünlerinde müşteri memnuniyetinin değerlendirilmesi
Kaya Özçetin, Serap (Hitit Üniversitesi, 2021)Gelişen iletişim teknolojileri tamamlayıcı ve alternatif tedavi ürünlerinin farklı kanallardan kolaylıkla pazarlanabilmesine olanak tanımıştır. Tamamlayıcı ve alternatif ürünlerin kullanıcılarından önemli bir bölümünü ... -
Hızlı tüketim mallarında duyusal markalama uyaranlarını algılama düzeyi farklılıkları ile yeniden satın alma kararı arasındaki ilişkinin nörogörüntüleme teknikleriyle incelenmesi
Çakaröz, Kübra Müge (Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)Uyaranlarını Algılama Düzeyi Farklılıkları ile Yeniden Satın Alma Kararı Arasındaki İlişkinin Nörogörüntüleme Teknikleriyle İncelenmesi, Doktora Tezi, Çorum, 2018. Günümüz rekabet ortamında işletmeler rakiplerinden ... -
Sosyal medya kullanıcılarının marka farkındalık düzeylerine göre sosyal sorumluluk proje farkındalıkları arasındaki farklılıklarının belirlenmesi: Eti kurumsal sosyal sorumluluk projeleri üzerine bir araştırma
Kılıç, Sabiha; Çakaröz, Kübra Müge (Hitit Üniversitesi, 2016)Günümüz tüketicileri sadece ürün ve hizmet kalitesiyle yetinmemekte bunun yanı sıra tüketici tercihlerinde kurumsal imaj ve marka imajını da göz önünde bulundurmaktadırlar. Bu nedenle işletmelerin tüketici zihninde yer ... -
Tüketicilerin Online Satın Alma Kararında Ewom Etkisinin Belirlenmesi
Kılıç, Sabiha; Çakaröz, Kübra Müge; Civek, Funda (2020)Teknolojik gelişmelerin hız kazandığı günümüzde online satın alma davranışı vazgeçilmez bir hale gelmiştir. Gelişmeleri yakından takip eden inovatif işletmeler tüketicilerin online satın alma davranışlarını yönlendirebilmek ... -
Türkiye’deki Üniversitelerin Sosyal Medya Etkililik Düzeylerinin Belirlenmesi
Çakaröz, Kübra Müge (2018)Sosyal medyanın bireyler tarafından yoğun olarak kullanılması kurumlarında sosyal medyada yer almasını kaçınılmaz hale getirmiştir. Üniversiteler de hedef gruplarına ulaşmak ve hizmetlerini kamuoyuna duyurmak için sosyal ...