Konu "Hizmet Kalitesi" için listeleme
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
-
Bankacılıkta hizmet kalitesinin AHS ve TOPSIS teknikleriyle değerlendirilmesi: Çorum örneği
(Hitit Üniversitesi, 2017)Bu çalışmamızın temel amacı, SERVQUAL hizmet kalitesi ölçeği ile Çorum’da faaliyet gösteren bankaların hizmet kalitesini ölçtükten sonra sonuçların AHS ve TOPSIS teknikleri ile değerlendirilmesidir. Çalışmamızda SERVQUAL ... -
Hastaların hemşirelik hizmetleri memnuniyet düzeylerinin karşılaştırılması: Ankara’daki bir kamu ve özel hastane üzerinde uygulama
(JAVS Studies, 2016-07-15)Araştırma, Ankara İlindeki bir kamu ve bir özel hastanede yatarak tedavi gören hastaların hemşirelik hizmetleri memnuniyet düzeyi ortalamaları arasında herhangi bir farklılık olup olmadığını ölçmek amacıyla yapılmıştır ... -
Mobil reklamcılıkta bireysel müşteri hizmet kalitesi ile müşteri memnuniyeti ilişkisine dair ampirik bir çalışma
(Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Mobil teknolojinin gelişmesi ve mobil araçların reklam kanalları içerisinde kullanılmasıyla birlikte, firmaların kaliteli hizmet sunma ve müşteri memnuniyeti sağlama üzerine yaptıkları çalışmalar da gelişme göstermiştir. ...