Başlık için Güzel Sanatlar, Tasarım ve Mimarlık Fakültesi listeleme
Toplam kayıt 16, listelenen: 11-16
-
On ergonomic perception
(Springer Verlag, 2018)Ergonomics has developed as an application of knowledge accumulation in very different qualities that can improve the efficiency of human performance in different directions. Ergonomics which is also related to different ... -
A research on ergonomic approaches of apparel designers
(Springer Verlag, 2016)In today’s market environment where customer needs and wants change constantly, only designing products with technical excellence is not enough for the success of the firm. Ergonomic characteristics to meet the expectations ... -
Tasarımda antropometrinin önemi
(Süleyman Demirel Üniversitesi, 2017)Yaşam koşullarının uygun hale getirilmesinde ve standartların yükseltilmesinde, makine, yapı, giysi, alet ve donanım başta olmak üzere her türlü ürünün tasarım aşamasından başlayarak üretim ve kullanım aşamalarında o ürünü ... -
Türk deri hazır giyim sektöründeki küçük ölçekli işletmelerin markalaşma düzeylerinin araştırılması
(Hitit Üniversitesi, 2010)Ürün ve hizmetleri birbirinden farklılaştıran, tanımlayan, bilgi veren, imaj yaratan ve özel bir kimlik kazandıran ayırt edici isim, sözcük grubu, harf, sembol, şekil veya bunların kombinasyonu olarak tanımlanan marka, ... -
Yeni Ankaralı müziğinin tanımı üzerine
(İstanbul Üniversitesi, 2018)Yapılan bu çalışma, gelenek ile modernite arasında şekillenip popüler kültürden beslenen ve seksen sonrası Türkiye’de yaşanan sosyolojik gelişmelere koşut olarak ortaya çıkan yeni Ankaralı müzik anlayışını bütüncül bir ... -
Yoğunlaşma çerçevesinde Türk tekstil ve hazır giyim sektörünün değerlendirilmesi
(Asos Eğitim Bilişim Danışmanlık / Akademik İletişim, 2016)Pazar yoğunlaşması işletmeler için çok önemli bir kavramdır. Yoğunlaşma derecesi işletmelerin sektördeki davranışlarını ve pazarlama faaliyetlerini belirlemektedir. Yoğunluk arttıkça pazardaki rekabet şansı da o kadar ...