Konu "Turizm Pazarlaması" için Enstitüler listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Turizm pazarlamasında tüketicilerin turistik satın alma kararı üzerinde etkili olan web sitesi tasarım özelliklerinin nörogörüntüleme yöntemlerinden elektroensefalografi (EEG) ve göz izleme yöntemleriyle belirlenmesine dair deneysel bir çalışma
(Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016)Turizm Pazarlamasında turistik ürünü satın alırken tüketiciler, ürün hakkında detaylı bilgiyi internet üzerinden toplamaktadırlar. Topladıkları bilgi sayesinde turistik ürünü satın almakta ve o ürün hakkında bir fikir ... -
Yerli turistlerin turizm pazarlamasına yönelik talep düzeylerini etkileyen faktörlerin yeniden satın alma davranışlarına etkisi: Sinop ili örneği
(Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Yerli turistlerin turizm talebini etkileyen faktörlerin belirlenmesi amacıyla yazılan bu çalışma kapsamında öncelikle turizm talebini etkileyen faktörler belirlenerek bu faktörlerin yerli turistlerin turizm pazarlaması ...