Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Sosyal medya kullanımının firma değeri üzerindeki etkisi: Brand Finance Türkiye 100 ve Global 500'de yer alan şirketlere yönelik bir araştırma
(Hitit Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)
Sosyal medya, ihtiyaçların artması, beklentilerin çoğalması ve teknolojik gelişmeler neticesinde geleneksel medya araçlarının yetersiz kalmasıyla gündeme gelmiştir. Sürekli gelişen teknoloji, varlığını devam ettirmek isteyen ...
Sosyal medya paylaşımlarının mesaj çekiciliği: Sivil toplum kuruluşlarına dair deneysel bir çalışma
(Hitit Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)
Sosyal sorunlara yönelik farkındalık sağlama ve bağış toplama sivil toplum kuruluşlarının birincil amaçları arasında yer almaktadır. Bu doğrultuda sosyal medya, sivil toplum kuruluşlarının mesajlarını geniş kitlelere ...