Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
Gençlik ve aile içi iletişim – Çorum Anadolu İmam Hatip Lisesi örneği
(Hitit Üniversitesi, 2016)
Sosyal bilimlerin en önemli konularından birisi olan aile içi iletişim ve ergenlik dönemi bu çalışmada imam hatip lisesi öğrencileri bağlamında ele alınmıştır. Çalışmamız 2015-2016 Eğitim öğreti yılında Çorum Anadolu İmam ...
Kutsal zaman, algılanış biçimi ve ibadet hayatına etkisi
(Hitit Üniversitesi, 2016)
İnsanlar hangi dini geleneğe bağlı olursa olsun, zamanı algılama ve yorumlama sürecinde pek çok faktörün etkisi altında kalmışlardır. Bu nedenle zaman, hem kişisel hem de toplumsal açıdan farklı biçimlerde algılanan bir ...
Teachers’ first-year experience with chromebook laptops and their attitudes towards technology integration
(Springer Netherlands, 2016)
Because mobile technology has become so obvious in a child’s life, use of it for teaching and learning has become a necessity. This study investigates use of Chromebook laptops in 6–12 grade classrooms in relation to ...
"Felsefesiz ilahiyat" mümkün mü?
(Türkiye Yazarlar Birliği Vakfı, 2016)
Felsefi disiplinlerin bireysel, toplumsal unsurları inceleyip, kişinin kendini tanıma süreci ile Rabbini de tanıyacağını, kendisiyle barışık bir nesil yetiştirmeye katkı sağlayacağını vurgulamak gerekir. Felsefi ...
Effects of second step curriculum on behavioral and academic outcomes in 5th and 8th grade students: A longitudinal study on character development
(Children's Research Center, 2016)
School-based programs designed to reduce problem behaviors, increase prosocial behaviors, and improve academic achievement have often been characterized as social-emotional learning or character development (education) ...
"Modern İslâm düşüncesi"nin teşekkül devri: modernist ve gelenekselci eğilimler merkezli bir inceleme
(Kadim Yayın Grubu, 2016)
Bu metnin temel hedefi, "Modern İslam Düşüncesi" bağlamında Müslümanların Batılı bilgi ve bilim tasavvuru ile teknolojinin küreselleşmesi/hâ- kimiyeti karşısında nasıl projeler geliştirdiklerine dair varoluşsal ...
Göçmenlerin kimlik arayışı; Avrupalı Türkler örneği
(Hitit Üniversitesi, 2016-11-20)
Bu çalışmada, Avrupalı Türkler deneyiminde birinci, ikinci, üçüncü ve sonraki kuşak neslin sosyal kimlik tanımlamalarının, çifte-bilinç kavramsallaştırması merkeze alınarak, tek-bilinç, çifte-bilinç, tek-bilinç kavramsallaştırması ...
Socio-demographic differences in parental monitoring of children in late childhood and adolescents’ screen-based media use
(Routledge, 2016)
According to a social cognitive theory, children may learn to function through processes of modeling and observational learning, with parents and the media being the significant sources of socialization and learning in the ...