Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Sosyal medya kullanıcılarının marka farkındalık düzeylerine göre sosyal sorumluluk proje farkındalıkları arasındaki farklılıklarının belirlenmesi: Eti kurumsal sosyal sorumluluk projeleri üzerine bir araştırma
(Hitit Üniversitesi, 2016)
Günümüz tüketicileri sadece ürün ve hizmet kalitesiyle yetinmemekte bunun yanı sıra tüketici tercihlerinde kurumsal imaj ve marka imajını da göz önünde bulundurmaktadırlar. Bu nedenle işletmelerin tüketici zihninde yer ...
Devletin obeziteyle mücadele politikalarının etki düzeylerinin nörogörüntüleme yöntemiyle değerlendirilmesine yönelik deneysel bir çalışma
(Okan Üniversitesi, 2017)
Çalışmada devletin obeziteyle mücadele kapsamında uyguladığı iki temel politika değerlendirilmiştir. Bunlar; obeziteye neden olan ürünlerin vergilendirilmesi ve söz konusu ürünlerin reklam ve promosyon yasaklarıyla ...
Consumer View on the Axis of Diderot Effect and Unplanned Purchase
(MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ, 2022)
People's shopping habits are changing day by day.Consumers' point of view towards the product has turned into an emotional quality rather than a material quality.Emotional consumers pay attention that their products are ...
Changes in Consumer Behavior during the COVID-19 Pandemic: A Comparative Analysis between Polish and Turkish Consumers
(MDPI, 2022)
Undoubtedly, the COVID-19 pandemic has left an indelible mark on every aspect of human life, and, perhaps most significantly, on the operation of the world’s economy. Restrictions and limitations on freedom of movement had ...