Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Sosyal medya kullanıcılarının marka farkındalık düzeylerine göre sosyal sorumluluk proje farkındalıkları arasındaki farklılıklarının belirlenmesi: Eti kurumsal sosyal sorumluluk projeleri üzerine bir araştırma
(Hitit Üniversitesi, 2016)
Günümüz tüketicileri sadece ürün ve hizmet kalitesiyle yetinmemekte bunun yanı sıra tüketici tercihlerinde kurumsal imaj ve marka imajını da göz önünde bulundurmaktadırlar. Bu nedenle işletmelerin tüketici zihninde yer ...
Karmaşıklık paradigması ışığında örgüt teorilerinin yeniden değerlendirilmesi
(Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016)
1700'lü yıllardan günümüze kadar geçerli olan Newtoncu paradigma ile dünya tıpkı bir saat gibi işleyen bir makine gibi açıklanmaktadır. Bu paradigma ile dünya belirli kurallara göre işleyen doğrusal, öngörülebilir ve ...
Bağımsız denetim şirketlerinde kalite kontrol standartlarının uygulanma etkinliğini ölçmeye yönelik bir çalışma: Türkiye örneği
(Muhasebe Öğretim Üyeleri Bilim ve Dayanışma Vakfı, 2016)
Bu çalışmanın temel amacı, bağımsız denetim şirketlerinde kalite kontrol standardının uygulama etkinliğini tespit etmektedir. Araştırmanın ana kütlesini Türkiye'deki 112 bağımsız denetim şirketi oluşturmaktadır. Veri toplama ...
ABD devlet tahvili faiz oranlarındaki değişimin kurlara etkisi; kırılgan paralar, kırılgan ekonomiler
(İSARDER, 2016)
Faiz oranlarındaki değişimin döviz kurlarına etkisi literatürde uzun yıllardır incelenen konuların başında gelmektedir. Faiz oranlarında beklenen / gerçekleşen bir değişimin döviz kurlarını ne ölçüde etkileyeceği ülke ...