Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Turizm pazarlamasında yerli turistlerin turizm talebini etkileyen faktörlerin belirlenmesi: Sinop ili örneği
(Hitit Üniversitesi, 2017)
Çalışmanın amacı, Sinop iline tatile gelen yerli turistlerin turizm talebi üzerinde etkili olan faktörlerin belirlenmesidir. Çalışmanın verileri anket yöntemiyle elde edilmiştir. Çalışmanın ana kütlesini Sinop İli merkezinde ...
Örgütlerde çalışan fikir işçilerinin örgüt içi ve örgüt dışı enerji yönetimi taktikleri
(2014)
Örgüt çalışanlarının ve özellikle de fikir çalışanlarının enerjilerini gün, hafta veya ay içerisinde kaybettikleri ve yaptıkları bazı faaliyetlerle yeniden kazanmaya çalıştıkları literatürde incelenen bir konudur. Bu ...
BİST sürdürülebilirlik endeksindeki işletmelerin sosyal sorumluluk ve çevre muhasebesi ilişkisi açısından incelenmesi: bir içerik analizi
(Ali Çağlar ÇAKMAK, 2019)
Gelecek kuşaklara daha iyi yaşanılabilir bir dünya bırakmak her bireyin olduğu gibi işletmelerin de üzerine düşen bir görevdir. Bu görev sosyal sorumluluk anlayışının bir gereğidir. Günümüzde işletmeler maksimum ...
Changes in Consumer Behavior during the COVID-19 Pandemic: A Comparative Analysis between Polish and Turkish Consumers
(MDPI, 2022)
Undoubtedly, the COVID-19 pandemic has left an indelible mark on every aspect of human life, and, perhaps most significantly, on the operation of the world’s economy. Restrictions and limitations on freedom of movement had ...
An Experimental Study to Determine Nutrition Profile Warning Message Effectiveness in Food Advertisements
(Ege University, 2024)
In our country, with the regulations implemented by the Ministry of Health, RTÜK and the Ministry of Commerce, bans on some food goods have been placed in television advertisements and the inclusion of flowband messages ...