ORCID "0000-0002-0906-4567" Makale Koleksiyonu için listeleme
-
Consumer View on the Axis of Diderot Effect and Unplanned Purchase
Çakaröz, Kübra Müge; Kılıç, Sabiha; Civek, Funda (MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ, 2022)People's shopping habits are changing day by day.Consumers' point of view towards the product has turned into an emotional quality rather than a material quality.Emotional consumers pay attention that their products are ... -
Devletin obeziteyle mücadele politikalarının etki düzeylerinin nörogörüntüleme yöntemiyle değerlendirilmesine yönelik deneysel bir çalışma
Kılıç, Sabiha; Aytaç, Deniz; Çakaröz, Kübra Müge (Okan Üniversitesi, 2017)Çalışmada devletin obeziteyle mücadele kapsamında uyguladığı iki temel politika değerlendirilmiştir. Bunlar; obeziteye neden olan ürünlerin vergilendirilmesi ve söz konusu ürünlerin reklam ve promosyon yasaklarıyla ... -
An Experimental Study to Determine Nutrition Profile Warning Message Effectiveness in Food Advertisements
Daldal, Kübra Müge; Kılıç, Sabiha; Bezgin Ediş, Leyla (Ege University, 2024)In our country, with the regulations implemented by the Ministry of Health, RTÜK and the Ministry of Commerce, bans on some food goods have been placed in television advertisements and the inclusion of flowband messages ... -
Küçük ve orta ölçekli işletmelerde ihracat pazarlaması davranışını etkileyen faktörler ve bu faktörlerin işletmelerin ihracat performans ölçülerine göre sınıflandırılmalarındaki rolleri: Çorum Makine İmalat Sanayii’ndeki KOBİ’lere yönelik ampirik bir çalışma
Kılıç, Sabiha (Hacettepe Üniversitesi, 2008)Bu çalışmanın amacı, Makine İmalat Sanayii’nde faaliyet gösteren küçük ve orta ölçekli işletmelerin ihracat pazarlaması davranışlarını etkileyen faktörlerin belirlenmesi ve bu faktörlerin işletmelerin ihracat pazarlaması ... -
Online perakendecilikte tüketici bağlılığını etkileyen faktörlere dair ampirik bir çalışma
Kılıç, Sabiha (Dokuz Eylül Üniversitesi, 2011)Çalışmanın amacı online perakendecilikte tüketici bağlılığını etkileyen faktörlerin belirlenmesidir. Bu amaçla faktör analizinden yararlanılmış ve üç faktör altında toplam 28 faktör belirlenmiştir. Tüketicilerin perakende ... -
Sosyal medya kullanıcılarının marka farkındalık düzeylerine göre sosyal sorumluluk proje farkındalıkları arasındaki farklılıklarının belirlenmesi: Eti kurumsal sosyal sorumluluk projeleri üzerine bir araştırma
Kılıç, Sabiha; Çakaröz, Kübra Müge (Hitit Üniversitesi, 2016)Günümüz tüketicileri sadece ürün ve hizmet kalitesiyle yetinmemekte bunun yanı sıra tüketici tercihlerinde kurumsal imaj ve marka imajını da göz önünde bulundurmaktadırlar. Bu nedenle işletmelerin tüketici zihninde yer ... -
Turizm pazarlamasında yerli turistlerin turizm talebini etkileyen faktörlerin belirlenmesi: Sinop ili örneği
Kılıç, Sabiha; Demir, Semra (Hitit Üniversitesi, 2017)Çalışmanın amacı, Sinop iline tatile gelen yerli turistlerin turizm talebi üzerinde etkili olan faktörlerin belirlenmesidir. Çalışmanın verileri anket yöntemiyle elde edilmiştir. Çalışmanın ana kütlesini Sinop İli merkezinde ... -
Yerel tekstil ve hazır giyim işletmelerinin orijinal marka üretim düzeyi ve ihracat performanslarında orijinal tasarım üretiminin rolü: Çorum tekstil sektörü'deki işletmelere yönelik bir uygulama
Kılıç, Sabiha; Çınar, Recai (2014)Çalışmanın amacı, Çorum tekstil ve hazır giyim sektöründe faaliyet gösteren işletmelerin, orijinal tasarım üretimini gerçekleştirme düzeylerinin, işletmelerin orijinal marka üretimi ve ihracat performansları ile ilişkisini ...