Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Factors affecting the way financial consumers in Turkey regard internet banking
(İSARDER, 2015)
Although the number of Internet users is ever increasing, the number of Internet banking users has not increase as expected. In order to get to the core of this problem, it is critical to understand how personal preferences ...
Doğrudan yabancı yatırım kararlarının belirleyicileri: Firma düzeyinde Türkiye uygulaması
(2015)
Doğrudan yabancı yatırım, gelişmekte olan ülke hükümetleri tarafından teşvik edilen önemli bir ekonomik kavramdır. Makroekonomik değişkenler yanında firma düzeyindeki bilgiler de doğrudan yabancı yatırım kararlarında ...
Sermaye yoğunlaşmasının firma performansı üzerine etkisi: BİST gıda ve içecek endeksi uygulaması
(2015)
Mülkiyet yapısında ki yoğunlaşma veya sermayenin sahiplik yapısı ile firma performansı arasındaki ilişki, uzun yıllardır tartışılmakta ve dikkatle incelenmektedir. Bu perspektifte çalışmanın amacı, BİST Gıda ve İçecek ...