Ara
Toplam kayıt 20, listelenen: 1-10
Mevlana düşüncesinde hikmet
(2016)
Wisdom is such a concept that can be observed both in everyday life and investigations of philosophy. In everyday life we mostly attribute it meanings such as curts, proverbs and poems related to morals and real world which ...
Uluslararası nehrin Piri: Koyunbaba sempozyumu "Mekanın ve mesajın ortak şahsiyetleri" 13-14 Mayıs 2016 : Bildiriler kitabı
(Hitit Üniversitesi, 2016)
Değerli Okurlar, Elinizdeki kitap, Üniversitemiz ev sahipliğinde Osmancık Belediyesi, Hitit Akademi Derneği ve Osmancık İşadamları Derneği (OSMİAD) işbirliğinde 13-14 Mayıs 2016 tarihleri arasında düzenlenen “Uluslararası ...
ISVET2016 - Uluslararası Yükseköğretimde mesleki eğitim ve öğretim sempozyumu, 12-15 Ekim 2016 : Bildiri özetleri
(Hitit Üniversitesi, 2016)
Hitit Üniversitesi bünyesinde yer alan ve köklü bir geçmişe sahip olan Meslek Yüksekokulumuzun 40. kuruluş yıl dönümü etkinlikleri kapsamında düzenlemiş olduğumuz Sempozyumumuz sadece MYO’ları ile sınırlı kalmamış Sağlık, ...
Cumhuriyet ile birlikte Anadolu’ya ışık tutanlar; Arif Müfid Mansel, Ekrem Akurgal, Halet Çambel ve Sedat Alp
(Hitit Üniversitesi, 2016)
Cumhuriyetin ilanıyla birlikte ülkenin her alanda sahip olduğu zenginliğin farkına varılması ve bu zenginlikler üzerinden gelişmesi amaçlanmıştır. Anadolu’nun en büyük hazinelerinden birinin de tarihsel mirası olduğu ...
Lord of the Flies çevirilerinde kaynak/hedef odaklı eğilimler
(Hitit Üniversitesi, 2016)
Sözlü veya yazılı iletişim farklı diller ya da farklı kültürler arasında gerçekleştiğinde, bunu sağlayan araç yalnızca dil değil, aynı zamanda iki dil arasında köprü görevini üstlenmiş olan çeviridir. Bir edebi eser doğduğu ...
Sosyal medya kullanıcılarının marka farkındalık düzeylerine göre sosyal sorumluluk proje farkındalıkları arasındaki farklılıklarının belirlenmesi: Eti kurumsal sosyal sorumluluk projeleri üzerine bir araştırma
(Hitit Üniversitesi, 2016)
Günümüz tüketicileri sadece ürün ve hizmet kalitesiyle yetinmemekte bunun yanı sıra tüketici tercihlerinde kurumsal imaj ve marka imajını da göz önünde bulundurmaktadırlar. Bu nedenle işletmelerin tüketici zihninde yer ...
Türk dünyasının 1992-2014 sürecindeki sosyo-ekonomik, akademik gelişmişlikleri ve yayın verimlilikleri üzerine bibliyometrik analiz
(Hitit Üniversitesi, 2016)
Ülkelerin bilimsel verileri kullanımı doğrultusunda akademik gelişmişliği ile sosyo-ekonomik gelişmişlik düzeyleri arasında doğrudan bir ilişki söz konusudur. Bu çalışmanın temel amacı Nüfus ve sosyo-ekonomik gelişmişliğin, ...
Müzikolojide iki yeni kavram: Scene ve yerel sound
(Hitit Üniversitesi, 2016)
Bu çalışmanın amacı, müzikoloji araştırmalarında anahtar bir rol üstlenen scene ve yerel sound kavramlarına odaklanarak her iki yaklaşım üzerinden gerçekleşen müziğin kültürel çalışmalardaki yerini açığa çıkarmaktır. Burada ...
Çorum el sanatlarında kullanılan motifler ve anlamları
(Hitit Üniversitesi, 2016)
Temelde insanın ana ihtiyaçlarını giderme isteği ile ortaya çıkan el sanatları, asıl uğraşı olmakla beraber daha çok boş zaman uğraşısı olarak da yapılmaktadır. El sanatları çok çeşitli şekillerde sınıflandırılmaktadır. ...
UGS2016 - Uluslararası geçmişten geleceğe sanat sempozyumu ve sergisi, 26-28 Eylül 2016 : Bildiri özetleri kitabı
(Hitit Üniversitesi, 2016)
UGS2016 - Uluslararası geçmişten geleceğe sanat sempozyumu ve sergisi, 26-28 Eylül 2016 : Bildiri özetleri kitabı