Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKanbur, Aysun
dc.contributor.authorKanbur, Engin
dc.date.accessioned2019-05-16T21:07:31Z
dc.date.available2019-05-16T21:07:31Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationKanbur, A., & Kanbur, E. (2008). Toplam kalite yönetiminin mavi yakalı işgören motivasyonu üzerindeki etkisi: Mobilya sektöründe ampirik bir araştırma. Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 15(1), 27-40.en_US
dc.identifier.issn1302-0064
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11491/2989
dc.descriptionresearchen_US
dc.description.abstractBu çalışmada, çalışanları motive eden faktörlerden biri olacağı varsayılan “Toplam Kalite Yönetimi”nin “motivasyon” üzerindeki etkisi incelenerek, mobilya sektörüne yönelik uygulamalı bir araştırma yapılmış ve araştırmacılar tarafından geliştirilen anket formuyla toplanan veriler değerlendirilmiştir. Analizler sonucunda “Toplam Kalite Yönetimi”nin sosyo–psikolojik ve örgütsel–yönetsel motivasyon faktörlerinden sağlanan doyum üzerinde etkili olduğu bulunmuş, ancak ekonomik motivasyon faktörlerinden sağlanan doyum üzerinde aynı etkiye rastlanamamıştır.en_US
dc.description.abstractIn this study, the impact of “Total Quality Management” on “motivation” which is thought as one of the factors which motivate the organization workers, is examined with a survey conducted on the sector of furniture industry and data of the survey was collected by a questionnaire developed by the researchers. The results of the analysis demonstrated that “Total Quality Management” has an impact on satisfaction taken from social–psychological and organizational–managerial motivation factors but, there wasn’t found same impact on satisfaction taken from economical motivation factors.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherCelal Bayar Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMotivasyonen_US
dc.subjectToplam Kalite Yönetimien_US
dc.subjectMobilya Sektörüen_US
dc.subjectMotivationen_US
dc.subjectTotal Quality Managementen_US
dc.subjectFurniture Industryen_US
dc.titleToplam kalite yönetiminin mavi yakalı işgören motivasyonu üzerindeki etkisi: mobilya sektöründe ampirik bir araştırmaen_US
dc.title.alternativeThe impact of "total quality management" on the labours' motivation: an empirical research in the furniture industryen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalYönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisien_US
dc.departmentHitit Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümüen_US
dc.identifier.volume15en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage27en_US
dc.identifier.endpage40en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster