Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Doğalgaz yakıtlı HCCI bir motorda hidrojen ilavesinin yanma karakteristikleri üzerindeki etkilerinin nümerik olarak incelenmesi
(BİLEŞİM Yayıncılık, 2015)
Homojen dolgulu sıkıştırma ile ateşlemeli motorlar konvansiyonel içten yanmalı motorlarla karşılaştırıldığında yüksek termik verim, NOx ve is emisyonlarındaki eş zamanlı azalma avantajlarından dolayı yeni bir araştırma ...
Reaktif kontrollü sıkıştırma ile ateşlemeli (RCCI) bir motorda lamdanın yanma karakteristiklerine etkileri
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2017)
Bu çalışmada reaktif kontrollü sıkıştırma ile ateşlemeli (RCCI) bir motorda lamdanın (?) yanma karakteristikleri üzerindeki etkileri deneysel olarak incelenmiştir. Dört zamanlı, dört silindirli benzinli bir motor tam yük ...
Üç-fazlı dizel emülsiyon yakıtlarının motor performansı ve egzoz emisyonlarına etkisi
(Gazi Üniversitesi, 2013)
Dizel motorları düşük yakıt tüketimlerinden dolayı hem kara hem de deniz taşımacılığında yaygın şekilde kullanılmaktadırlar. Ancak dizel motorlarından kaynaklanan zararlı azot oksit (NOx) ve is emisyonları insan sağlığını ...