Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Doğalgaz yakıtlı HCCI bir motorda hidrojen ilavesinin yanma karakteristikleri üzerindeki etkilerinin nümerik olarak incelenmesi
(BİLEŞİM Yayıncılık, 2015)
Homojen dolgulu sıkıştırma ile ateşlemeli motorlar konvansiyonel içten yanmalı motorlarla karşılaştırıldığında yüksek termik verim, NOx ve is emisyonlarındaki eş zamanlı azalma avantajlarından dolayı yeni bir araştırma ...
The Effects of iso-propanol and n-heptane Fuel Blends on HCCI combustion characteristics and engine performance
(2015)
In this study, the effects of iso-propanol fuel blends were investigated on HCCI combustion and engine performance. The variations of cylinder pressure, heat release rate, start of combustion and engine performance were ...
Reaktif kontrollü sıkıştırma ile ateşlemeli (RCCI) bir motorda lamdanın yanma karakteristiklerine etkileri
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2017)
Bu çalışmada reaktif kontrollü sıkıştırma ile ateşlemeli (RCCI) bir motorda lamdanın (?) yanma karakteristikleri üzerindeki etkileri deneysel olarak incelenmiştir. Dört zamanlı, dört silindirli benzinli bir motor tam yük ...
Bir dizel motorunun bilgisayar yardımı ile termodinamik ve performans analizi
(Gazi Üniversitesi, 2013)
Bu çalışmada, dört zamanlı, tek silindirli, normal emişli, direkt püskürtmeli bir dizel motorunun çevrim analizi için MATLAB programında bir simülasyon geliştirilmiştir. Simülasyon sonucunda; tam yükte krank mili açısına ...
An experimental study on the effects of diesel and jet-A1 fuel blends on combustion, engine performance and exhaust emissions in a direct injection diesel engine
(Turkish Society for Thermal Science and Technology, 2016)
In this study, an experimental investigation was performed in order to determine the effects of Jet-A1(A100), diesel fuel and Jet-A1/diesel fuel blends (A25, A50, A75) including 25% Jet-A1/75% diesel, 50% Jet-A1/50% diesel ...