Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorCeyhan Çoştu, Feyza
dc.contributor.editorIşık, Zekeriya
dc.date.accessioned2019-03-28T18:47:45Z
dc.date.available2019-03-28T18:47:45Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationCeyhan Çoştu, F. (2016). Çorum’da liselerde felsefe öğretiminin felsefe öğretmenleri açısından değerlendirilmesi. Z. Işık (Ed). Uluslararası Bütün Yönleriyle Çorum Sempozyumu Bildiriler Kitabı (s. 163- 171) içinde. Ankara: Salmat Basım Yayım,en_US
dc.identifier.isbn9786055244057
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11491/343
dc.description.abstractFelsefe, evren ve insanla ilgili tüm sorunların tartışıldığı bir alandır. Kelime anlamı ‘bilgeliği sevme’ olarak anlam bulan felsefenin, eğitim öğretim sürecinde nasıl aktarıldığı önemli bir konudur. Bu bağlamda Türkiye’de zorunlu eğitim kapsamında 11. sınıfta okutulan felsefe dersinin, öğrencilerin zihin dünyasında nasıl yer bulduğu ve felsefeye nasıl bir anlam yüklendiği, felsefenin kelime anlamı olan “bilgeliği sevme” düzeyinde bir farkındalık yaratıp yaratmadığı bir soru olarak karşımızda durmaktadır. Felsefe öğretiminde izlenen metotlar ve öğrencilerin felsefe dersine yaklaşımları, verilen eğitimin kalitesiyle doğrudan irtibatlıdır. Bu bildiride, Çorum İl merkezindeki çeşitli Liselerde görev yapan Felsefe grubu öğretmenleri ile yapılan görüşme ve mülakatlardan hareketle, öğrencinin hazırbulunuşluğu, ders kitaplarının mahiyeti ve öğretmenlerin yeterliği hususları felsefe öğretimi üzerinden incelenmiştir.en_US
dc.description.abstractPhilosophy is a space for the discussion of all the problems of the universe and humans. Literally, it means 'love of wisdom'. It is an important issue that how philosophy course isthought in the education process. In this regard, philosophy course is in the 11th grade curriculum in compulsory education in Turkey. Methods of philosophy teaching and approaches of the students to the philosophy courses are directly connected with the quality of the education. In this paper, I have interviewed with Philosophy teachers who served in various high school at the Çorum. The student's readiness, quality of course books and teachers' competence issues are discussed through the teaching philosophy with reference to the findings of the fielden_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherSalmat Basım Yayımen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFelsefe Öğretimien_US
dc.subjectLiseen_US
dc.subjectÇorumen_US
dc.titleÇorum’da liselerde felsefe öğretiminin felsefe öğretmenleri açısından değerlendirilmesien_US
dc.title.alternativeAn evaluation of philosophy teaachers on philosophy training in high schools in the Çorumen_US
dc.typebookParten_US
dc.relation.journalUluslararası Bütün Yönleriyle Çorum Sempozyumu Bildiriler Kitabıen_US
dc.departmentHitit Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Felsefe ve Din Bilimleri Bölümüen_US
dc.authorid0000-0001-8643-4704en_US
dc.identifier.volume1en_US
dc.identifier.startpage163en_US
dc.identifier.endpage171en_US
dc.relation.publicationcategoryKitap Bölümü - Ulusalen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster