ORCID "0000-0002-0906-4567" Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi için listeleme
-
Sosyal medya kullanıcılarının marka farkındalık düzeylerine göre sosyal sorumluluk proje farkındalıkları arasındaki farklılıklarının belirlenmesi: Eti kurumsal sosyal sorumluluk projeleri üzerine bir araştırma
Kılıç, Sabiha; Çakaröz, Kübra Müge (Hitit Üniversitesi, 2016)Günümüz tüketicileri sadece ürün ve hizmet kalitesiyle yetinmemekte bunun yanı sıra tüketici tercihlerinde kurumsal imaj ve marka imajını da göz önünde bulundurmaktadırlar. Bu nedenle işletmelerin tüketici zihninde yer ... -
Turizm pazarlamasında yerli turistlerin turizm talebini etkileyen faktörlerin belirlenmesi: Sinop ili örneği
Kılıç, Sabiha; Demir, Semra (Hitit Üniversitesi, 2017)Çalışmanın amacı, Sinop iline tatile gelen yerli turistlerin turizm talebi üzerinde etkili olan faktörlerin belirlenmesidir. Çalışmanın verileri anket yöntemiyle elde edilmiştir. Çalışmanın ana kütlesini Sinop İli merkezinde ...