Bölüm "Hitit Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü" Cilt 10 (2017) için listeleme
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
-
Bankacılıkta hizmet kalitesinin AHS ve TOPSIS teknikleriyle değerlendirilmesi: Çorum örneği
(Hitit Üniversitesi, 2017)Bu çalışmamızın temel amacı, SERVQUAL hizmet kalitesi ölçeği ile Çorum’da faaliyet gösteren bankaların hizmet kalitesini ölçtükten sonra sonuçların AHS ve TOPSIS teknikleri ile değerlendirilmesidir. Çalışmamızda SERVQUAL ... -
Coğrafi bölgelere ve demografik özelliklere göre öğrencilerin tüketici özelliklerinin karşılaştırılması: Hitit Üniversitesi öğrencilerine yönelik ampirik bir çalışma
(Hitit Üniversitesi, 2017)Bu çalışmanın amacı, tüketici özelliklerini ölçmek için geliştirilmiş olan ölçeğin geçerli ve güvenilir bir ölçek olduğunu sınamakla beraber, öğrencilerin tüketici özelliklerinin coğrafi bölgelere ve demografik özelliklerine ... -
Örgütlerde insan enerjisi: Teorik çerçeve
(Hitit Üniversitesi, 2017)Günümüz çalışma hayatında işgörenlerin yüksek bir eforla çoğu zaman hızlı bir şekilde çalışarak işlerini yapmak zorundadırlar. İşletmeler arasındaki rekabetin şiddeti hızlı çalışma temposu ve kaliteli ürün ortaya koymayı ... -
Turizm pazarlamasında yerli turistlerin turizm talebini etkileyen faktörlerin belirlenmesi: Sinop ili örneği
(Hitit Üniversitesi, 2017)Çalışmanın amacı, Sinop iline tatile gelen yerli turistlerin turizm talebi üzerinde etkili olan faktörlerin belirlenmesidir. Çalışmanın verileri anket yöntemiyle elde edilmiştir. Çalışmanın ana kütlesini Sinop İli merkezinde ...