Bölüm "Hitit Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Uluslararası Ticaret ve Lojistik Yönetimi Bölümü" Cilt 10 (2017) için listeleme
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
-
Bankacılıkta hizmet kalitesinin AHS ve TOPSIS teknikleriyle değerlendirilmesi: Çorum örneği
(Hitit Üniversitesi, 2017)Bu çalışmamızın temel amacı, SERVQUAL hizmet kalitesi ölçeği ile Çorum’da faaliyet gösteren bankaların hizmet kalitesini ölçtükten sonra sonuçların AHS ve TOPSIS teknikleri ile değerlendirilmesidir. Çalışmamızda SERVQUAL ... -
İşverenlerin asgari ücret artışlarına ilişkin algılarının ölçülmesi: Çorum ili örneği
(Hitit Üniversitesi, 2017)Asgari ücrette 2016 Ocak ayı itibariyle %30 oranında (rutin artışların çok üstünde) bir artış gerçekleşmiştir. Söz konusu bu artışın ekonomiye ve işletmelere nasıl yansıyacağı ise tartışma konusu olmuştur. Çalışmamız ... -
Örgütlerde destek algılarının çalışanın duygularını ifade etmesi üzerine etkisi
(Hitit Üniversitesi, 2017)Bu çalışma, işgörenlerin örgütsel destek, yönetici desteği ve çalışma arkadaşları desteğinin işgörenin duygularını ifade etmesi üzerindeki etkisini belirlemek amacıyla tasarlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda araştırmanın ...