Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorCengil, Muammer
dc.date.accessioned2019-11-25T06:36:50Z
dc.date.available2019-11-25T06:36:50Z
dc.date.issued2016en_US
dc.identifier.citationCengil, M. (2016). Gençlik ve aile içi iletişim – Çorum Anadolu İmam Hatip Lisesi örneği. Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9(1), 119-136.en_US
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.17218/husbed.99543
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11491/5419
dc.description.abstractSosyal bilimlerin en önemli konularından birisi olan aile içi iletişim ve ergenlik dönemi bu çalışmada imam hatip lisesi öğrencileri bağlamında ele alınmıştır. Çalışmamız 2015-2016 Eğitim öğreti yılında Çorum Anadolu İmam Hatip Lisesi son sınıfta okuyan 441 öğrenciyi kapsamaktadır. “Aile İçi İletişim Envanteri” ve “Kişisel Bilgi Formu” kullanarak elde ettiğimiz veriler SPSS istatistik paket programında t-testi ve ki-kare testi kullanılarak analiz edilmiştir. Anlamlılık düzeyi olarak p < 0,05 kabul edilmiştiren_US
dc.description.abstractIn this study, family communication and adolescence, one of the most important issues of social sciences, are discussed within the context of religious high schools students. Our study includes 441 last year students studying at Çorum Anatolian Religious Vocational High School during 2015-2016 academic year. The data we obtained via “Communication Inventory in the Family” and “Personal Information Form” were analysed using the SPSS statistical software, t-test and chi-square test. The significance level was adopted p <0.05en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherHitit Üniversitesien_US
dc.relation.isversionof10.17218/husbed.99543en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectAile İçi İletişimen_US
dc.subjectErgenen_US
dc.subjectİmam Hatip Lisesien_US
dc.subjectInter-Family Communicationen_US
dc.subjectAdolescenceen_US
dc.subjectReligious High Schoolsen_US
dc.titleGençlik ve aile içi iletişim – Çorum Anadolu İmam Hatip Lisesi örneğien_US
dc.title.alternativeYouth and inter-family communication-The case of Çorum Anatolian Religious Vocational High Schoolen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalHitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisien_US
dc.departmentHitit Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Felsefe ve Din Bilimleri Bölümüen_US
dc.identifier.volume9en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage119en_US
dc.identifier.endpage136en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster