Yazar "Kılıç, Sabiha" için TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu listeleme
-
Devletin obeziteyle mücadele politikalarının etki düzeylerinin nörogörüntüleme yöntemiyle değerlendirilmesine yönelik deneysel bir çalışma
Kılıç, Sabiha; Aytaç, Deniz; Çakaröz, Kübra Müge (Okan Üniversitesi, 2017)Çalışmada devletin obeziteyle mücadele kapsamında uyguladığı iki temel politika değerlendirilmiştir. Bunlar; obeziteye neden olan ürünlerin vergilendirilmesi ve söz konusu ürünlerin reklam ve promosyon yasaklarıyla ... -
An Experimental Study on Investigating Purchase Decisions of Touristic Consumers About Touristic Product Depending on Website Design Features
Kılıç, Sabiha; Şahan, Yusuf (2018)The purpose of the study is to determine the website design features and therefore differences in touristic product perception levels, depending on the demographics and touristic type of touristic consumers in the tourism ... -
An Experimental Study to Determine Nutrition Profile Warning Message Effectiveness in Food Advertisements
Daldal, Kübra Müge; Kılıç, Sabiha; Bezgin Ediş, Leyla (Ege University, 2024)In our country, with the regulations implemented by the Ministry of Health, RTÜK and the Ministry of Commerce, bans on some food goods have been placed in television advertisements and the inclusion of flowband messages ... -
Gönüllü Vergi Uyumunu Etkileyen Bir Faktör Olarak Etnosentrizim
Kılıç, Sabiha; Aytaç, Deniz (2019)Kamu maliyesi açısından önemli bir sorun olan vergi açığının minimum maliyetle minimize edilmesinde vergi uyumunun arttırılması çözüm önerileninin başında yer almaktadır. Bu kapsamda vergiye gönüllü uyumun artırılması tüm ... -
Küçük ve orta ölçekli işletmelerde ihracat pazarlaması davranışını etkileyen faktörler ve bu faktörlerin işletmelerin ihracat performans ölçülerine göre sınıflandırılmalarındaki rolleri: Çorum Makine İmalat Sanayii’ndeki KOBİ’lere yönelik ampirik bir çalışma
Kılıç, Sabiha (Hacettepe Üniversitesi, 2008)Bu çalışmanın amacı, Makine İmalat Sanayii’nde faaliyet gösteren küçük ve orta ölçekli işletmelerin ihracat pazarlaması davranışlarını etkileyen faktörlerin belirlenmesi ve bu faktörlerin işletmelerin ihracat pazarlaması ... -
Online perakendecilikte tüketici bağlılığını etkileyen faktörlere dair ampirik bir çalışma
Kılıç, Sabiha (Dokuz Eylül Üniversitesi, 2011)Çalışmanın amacı online perakendecilikte tüketici bağlılığını etkileyen faktörlerin belirlenmesidir. Bu amaçla faktör analizinden yararlanılmış ve üç faktör altında toplam 28 faktör belirlenmiştir. Tüketicilerin perakende ... -
Tüketicilerin Online Satın Alma Kararında Ewom Etkisinin Belirlenmesi
Kılıç, Sabiha; Çakaröz, Kübra Müge; Civek, Funda (2020)Teknolojik gelişmelerin hız kazandığı günümüzde online satın alma davranışı vazgeçilmez bir hale gelmiştir. Gelişmeleri yakından takip eden inovatif işletmeler tüketicilerin online satın alma davranışlarını yönlendirebilmek ... -
Türkiye’de Dijital Ürünlerin Benimsenme Düzeyleri: C Kuşağı Tüketicilerine Dair Bir Saha Araştırması
Akgün, Zuhal; Kılıç, Sabiha (2019)Bu çalışmanın amacı internet kullanımının giderek yaygınlaşmasıyla birlikte içerik üretme-tüketme açısından dijitalleşme sürecinin en önemli aktörü olan C kuşağının demografik özelliklerini belirlemek, benimseyen kategorileri ... -
Yerel tekstil ve hazır giyim işletmelerinin orijinal marka üretim düzeyi ve ihracat performanslarında orijinal tasarım üretiminin rolü: Çorum tekstil sektörü'deki işletmelere yönelik bir uygulama
Kılıç, Sabiha; Çınar, Recai (2014)Çalışmanın amacı, Çorum tekstil ve hazır giyim sektöründe faaliyet gösteren işletmelerin, orijinal tasarım üretimini gerçekleştirme düzeylerinin, işletmelerin orijinal marka üretimi ve ihracat performansları ile ilişkisini ...