Yazar "Kılıç, Sabiha" için Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Tez Koleksiyonu listeleme
-
Çorum ilinin şehir pazarlama potansiyelinin belirlenmesi
Tüfekçi, İlknur (Hitit Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)Pazarlama disiplininin alt dallarından biri olan şehir pazarlaması kavramı, günümüzde yaygın olarak pek çok akademik çalışmada kullanılmaktadır. Şehir pazarlaması ile bir şehrin refah seviyesi artırılabilir, şehir sakinlerinin ... -
Deneyimsel değer algısı: İlaç firmalarının sosyal medya faaliyetlerine dair bir saha araştırması
Sezgin, Semih (Hitit Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2023)Küreselleşmeyle birlikte üzerinde yaşanılan dünyada yer alan her birey için ulaşılabilir olmanın öneminin giderek arttığından bahsedilebilir. Ulaşılabilirlikle birlikte tüketicilerin farklı deneyimler edindiği, deneyimlerle ... -
Dijital pazarlama: Influencer etkisinde satın alma davranışına dair bir saha araştırması
Türk, Barış (Hitit Üniversitesi, 2023)İnternet kullanımının yaygınlaşması ve sosyal medya platformlarının tüketiciler tarafından çokça kullanılması işletmeleri sosyal medyada var olmaya zorlamıştır. İşletmeler, sosyal medya platformlarında markaları adına ... -
Elektronik ticarette hizmet kalitesi: Türkiye'deki elektronik ticaret firmalarına yönelik bir saha çalışması
Yüksek, Betül (Hitit Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)İnternetin hayatımıza girmesiyle birlikte hayatımızın tamamında bir değişim meydana gelmiştir. Bu değişimlerin en önemlilerinden bir tanesi de elektronik ticarettir. Elektronik ticaret sayesinde insanlar zaman ve mekan ... -
Etnosentrik eğilim ve e-ticaret: tüketicilerin online satın alma davranışları üzerinde etkili olan faktörlerin belirlenmesine dair bir saha araştırması
Kaptan, Emine (Hitit Üniversitesi, 2023)Globalleşmenin yayılmasıyla ve uluslararası pazarlamanın gelişmesiyle günümüz tüketicileri dünyanın bir ucunda üretilen ürüne, dünyanın diğer ucundaki ülkesinden kolayca ulaşabilmektedir. Uluslararası düzeyde ürünlerin ... -
Marka bağlılığında influencer etkisi: Moda sektörü örneği
Demiran, Zuhal (Hitit Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)Sosyal medya kullanımının giderek yaygınlık kazandığı günümüz dünyasında tüketiciler sosyal medya üzerinden markaları takip etme alışkanlıkları kazanmaya başlamışlardır. Tüketiciler, sosyal medyada yer alan Influencer'lar ...