Konu "Marka" için Sosyal Bilimler Enstitüsü listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Marka deneyimi, marka aşkı ve marka değeri arasındaki ilişkiler üzerine bir araştırma
(Hitit Üniversitesi, 2020)Günümüzün küresel pazarlarında markalar, değişen ve gelişen tüketici ihtiyaç ve istekleri doğrultusunda değer önerilerini deneyim odaklı olarak belirlemeye başlamışlardır. Bu bakış açısının temelini, tüketicilerin marka ... -
Marka yönetiminde selfie kullanımı
(Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Dünya ekonomisinin globalleşmesiyle beraber markalar pazardaki rekabet ortamında yerini korumak için rakiplerinden farklılaşma yoluna gitmektedirler. İşletmeler kendileri için güçlü ve özgün markalar oluşturarak farklı ...