Konu "Yeşil Pazarlama" için Sosyal Bilimler Enstitüsü listeleme
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
-
Atıkların Geri Kazanımı İle Satışlar ve Müşteri Sayısı Arasındaki İlişki
(Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012)Bu çalışmanın amacı, atıkların geri kazanımı ile satışlar ve müşteri sayısı arasındaki ilişkilerin araştırılmasıdır. Bu amaçla, önce kaynak taraması yapılmış ve kavram oluşturulmaya çalışılmıştır. Literatürde yer alan ... -
Yeşil pazarlama çerçevesinde lise ve üniversite öğrencilerinin çevreye duyarlı ürünlere eğiliminin karşılaştırılması üzerine bir uygulama
(Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Küreselleşen dünyada özellikle Sanayi Devrimi'nden bu yana yaşanan gelişmeler birçok fayda yanında sorunları da beraberinde getirmiştir. Bunlardan en önemlisi olan çevre sorunları dünya genelinde yaşanan felaketlerle ... -
Yeşil pazarlamada karbon ayak izi kavramının değerlendirilmesi : Çorum İli'nin Dünya üzerindeki karbon ayak izinin belirlenmesi üzerine bir alan araştırması
(Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016)Dünyamızda giderek artan çevre kirliği, geri dönüşü olmayan tahribatlara sebep olmaktadır. Burada en büyük rolü ise ihtiyaçlarımız adına yaptığımız üretimler ve tüketimler oynamaktadır. 1980'li yıllarda geleneksel pazarlamanın ...