Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÇakaröz, Kübra Müge
dc.date.accessioned2021-11-01T18:18:02Z
dc.date.available2021-11-01T18:18:02Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn2148-1237
dc.identifier.issn2587-0114
dc.identifier.urihttps://doi.org10.15659/3.sektor-sosyal-ekonomi.18.09.1011
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TXpBMU5UazBOQT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11491/7863
dc.description.abstractSosyal medyanın bireyler tarafından yoğun olarak kullanılması kurumlarında sosyal medyada yer almasını kaçınılmaz hale getirmiştir. Üniversiteler de hedef gruplarına ulaşmak ve hizmetlerini kamuoyuna duyurmak için sosyal medyayı etkin bir şekilde kullanmaya başlamışlardır. Bu çalışmada Türkiye’deki devlet ve vakıf üniversitelerinin sosyal medya etkililik düzeyleri ile öğrenci sayıları arasında anlamlı bir ilişki olup olmadığının belirlenmesi amaçlanmaktadır. Çalışmanın temel varsayımı Türkiye’deki hem devlet hem de vakıf üniversitelerinin sosyal medya etkililik düzeyi ile öğrenci sayıları arasında anlamlı bir ilişki olduğudur. Çalışmanın amacı ve temel varsayımı çerçevesinde geliştirilen hipotezler Pearson Korelasyon ve Regresyon Analizleri ile test edilmiştir. Çalışma, Türkiye’deki devlet ve vakıf üniversitelerinin sosyal medya etkililik düzeyinin ve sosyal medya etkililik düzeyi ile öğrenci sayıları arasındaki ilişkinin belirlenmesi açısından özgün bir değer taşımaktadır. The hypotheses developed within the framework of the purpose and basic assumption of the study were tested with Pearson Correlation and Regression Analysis.en_US
dc.description.abstractIntense use of social media by individuals has made it inevitable for institutions to take part in social media. Universities have started to use social media effectively to reach their target groups and publicize their services. This study aims to determine whether there is a significant relationship between the number of students and social media effectiveness levels of state and foundation universities. The basic assumption of the study is both state and foundation universities in Turkey have a significant correlation between the number of university students and social media effectiveness level. The study carries a unique value determininig both state and foundation universitiesthe social media effectiveness level and correlation between student number and social media effectiveness level.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.relation.ispartofÜçüncü Sektör Sosyal Ekonomien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİletişimen_US
dc.subjectSosyal Çalışmaen_US
dc.subjectSosyolojien_US
dc.titleTürkiye’deki Üniversitelerin Sosyal Medya Etkililik Düzeylerinin Belirlenmesien_US
dc.title.alternativeDetermination The Social Media Effectiveness Level Of Universities In Turkeyen_US
dc.typearticleen_US
dc.department[Belirlenecek]en_US
dc.identifier.volume53en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.startpage816en_US
dc.identifier.endpage831en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.department-tempHitit Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Çorum, Türkiyeen_US
dc.contributor.institutionauthorÇakaröz, Kübra Müge
dc.identifier.doi10.15659/3.sektor-sosyal-ekonomi.18.09.1011


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster