Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorBayramoğlu, Gökben
dc.contributor.authorDemirel, Ömer
dc.date.accessioned2023-08-16T18:28:40Z
dc.date.available2023-08-16T18:28:40Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11491/8608
dc.description.abstractÜlke ekonomisinde önemli bir yere sahip olan aile işletmelerinde kurumsallık, işletmenin sonraki kuşaklarda da varlığını başarı ile devam ettirebilmesi bakımından oldukça önemlidir. Kurumsallaşmanın bir getirisi olarak stratejik yönetim süreçlerinin işletme faaliyetlerine uygulanması önem taşımaktadır. Günümüzde yenilikçi, esnek, kendini sınırlamayan, yenileyen, araştıran, müşteri odaklı, finans kaynaklarını rasyonel biçimde kullanan, insan kaynağından en iyi düzeyde yararlanan bir işletme yaklaşımı ön plana çıkmıştır. Bu da stratejik süreçlerin uygulanmasını daha da önemli hale getirmektedir. Satın alma fonksiyonu bir işletmede en önemli fonksiyonlardan biri olup son yıllarda ortaya çıkan bir kavram olan stratejik satın alma, özellikle aile işletmelerinin başarısı ve sürekliliği için gerekli ve önemlidir. Bu çalışmada, niteliksel araştırma yöntemlerinden görüşmeye dayalı tümevarım analizi yöntemi kullanılarak aile işletmelerinde stratejik satın almanın önemi ve etkisinin ortaya konması amaçlanmaktadır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherHitit Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectAile İşletmesien_US
dc.titleAile işletmelerinde stratejik satın almaen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentHitit Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.contributor.institutionauthorDemirel, Ömer


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster