Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Demir, Hakan" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • [ X ]
    Öğe
    Meslek yüksekokullarında seçmeli matematik uygulama ve metin okuma uygulama derslerinin DGS sınavına etkileri üzerine inceleme: Alaca Avni Çelık M.Y.O Örneği
    (IVSS, 2018-04-29) Özüm, Songül; Özdem, Selim; Yurttaş, İbrahim İlker; Demir, Hakan
    En az iki yıllık bir programı kapsayan nitelikli ara eleman yetiştirmeyi amaçlayan veya lisans öğretiminin ilk kademesi olan meslek yüksekokulları mezunlarının girmiş oldukları Dikey Geçiş Sınavı (DGS) öğrencilerin lisans programlarına geçmeye imkân sağlayan, ÖSYM tarafından düzenlenen bir sınavdır. Ön lisans öğrencilerinin dört yıllık lisans eğitimine başlamaları için DGS büyük önem taşımakta ve dikey geçiş sınavına her yıl ön lisans mezunu öğrenci katılmaktadır. Bu çalışmada, Alaca Avni Çelik MYO ‘da DGS sınavına girecek öğrencilerin 2017- 2018 Bahar Döneminde verilmeye başlanan seçmeli Matematik Uygulama ve Metin Okuma Uygulamaları derslerinin sınava etkileri ve geçen sene bu seçmeli dersleri almadan DGS sınavına giren öğrencilerin başarı durumları üzerine bir inceleme gerçekleştirilecektir. Çalışma grubu Alaca Avni Çelik MYO’dan mezun olan ve 2017-2018 öğrenim yılı mezun olacak öğrencilerden oluşturulacaktır. Eğitim-öğretim döneminde seçmeli dersler olan Matematik Uygulama ve Metin Okuma Uygulamaları derslerini almadan mezun olup DGS sınavına giren öğrencilerin sınav başarı durumları ele alınıp bu yıl seçmeli dersleri alarak DGS sınavına giren öğrencilerin başarı durumları karşılaştırılacaktır. Ayrıca, çalışmada inceleme ve analiz için ön lisans Matematik ve Türkçe eğitimi sonunda aldıkları geçme notları ile DGS sınavında aldıkları Matematik ve Türkçe doğru / yanlış verileri kullanılacaktır. Çalışmada tarama modeli kullanılacaktır. Elde edilecek verilerin frekans ve yüzde olarak analizi yapılarak çözüm önerileri getirilecektir.

| Hitit Üniversitesi | Kütüphane | Açık Bilim Politikası | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Çorum, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim