Yazar "Çakaröz, Kübra Müge" için Enstitüler listeleme
-
Etik pazarlamada tamamlayıcı ve alternatif tıp ürünlerinde müşteri memnuniyetinin değerlendirilmesi
Kaya Özçetin, Serap (Hitit Üniversitesi, 2021)Gelişen iletişim teknolojileri tamamlayıcı ve alternatif tedavi ürünlerinin farklı kanallardan kolaylıkla pazarlanabilmesine olanak tanımıştır. Tamamlayıcı ve alternatif ürünlerin kullanıcılarından önemli bir bölümünü ... -
Hızlı tüketim mallarında duyusal markalama uyaranlarını algılama düzeyi farklılıkları ile yeniden satın alma kararı arasındaki ilişkinin nörogörüntüleme teknikleriyle incelenmesi
Çakaröz, Kübra Müge (Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)Uyaranlarını Algılama Düzeyi Farklılıkları ile Yeniden Satın Alma Kararı Arasındaki İlişkinin Nörogörüntüleme Teknikleriyle İncelenmesi, Doktora Tezi, Çorum, 2018. Günümüz rekabet ortamında işletmeler rakiplerinden ... -
Propagandanın kamuoyu oluşturmada etkisi: 2019 Ankara yerel seçimleri örneği
Halaç, Muhammed Fatih (Hitit Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)21.yüzyılda yükselişe geçen popülizm kelime manası olarak halkçılık anlamına gelse de, toplumu iki zıt kutba ayırarak biz-onlar sınıflandırması temelinde karşımıza çıkan bir olgudur. Popülizmde biz, iyi olanla; onlar, kötü ... -
Sosyal medya tüketicilerinin influencerlara yönelik tutumlarının incelenmesi
Yıldırım, Melike Nur (Hitit Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)Günümüzün gelişen teknolojileri hayatın her alanına yenilikler getirmiştir. Bu yeniliklerle hayatımızda hep televizyonlarda gördüğümüz, radyolarda duyduğumuz, gazetelerde okuduğumuz reklamcılık anlayışını dahi internet ... -
Sosyal medyada reklam müzikleri ve marka bilinirliği
Kavas, Baki (Hitit Üniversitesi, 2023)Pazarlama biliminin günümüzde geldiği konuma bir anda ulaşmadığı açıktır. Bilhassa tüm sektörlerde de var olduğu gibi pazarlama bilimi de gelişen teknolojiye uyum sağlamıştır. Tüm bu teknolojik gelişmeler nedeni ile sosyal ... -
Tüketicilerin çevrimiçi uygulamalar kullanarak ikinci el satın alma davranışının incelenmesi
Aydın, Berna (Hitit Üniversitesi, 2023)Günümüzde ikinci el alışveriş tüketiciler tarafından yaygın ve hızlı bir şekilde benimsenmiştir. Çevrimiçi ikinci el alışveriş sitelerinin artmasıyla alışveriş hacminin yükseleceği tahmin edilmektedir. İkinci el çevrimiçi ... -
Tüketicilerin online alışveriş sitelerinin yeşil davranışlarına ilişkin algı düzeylerinin belirlenmesi
Türkoğlu, Hatice (Hitit Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2023)Milyonlarca yıldır üzerinde yaşadığımız Dünya, insanların doğal kaynakları sonsuz ortak tüketim unsuru olarak algılamaları sonucunda hızla kirlenmekte ve yok olmaktadır. İnsanların sınırsız tüketim yarışı yakın gelecekte ...