Browsing Tekstil ve Moda Tasarımı Bölümü by Title
Now showing items 1-8 of 8
-
Design of work place and ergonomics in garment enterprises
(Elsevier B.V., 2015)Work life quality can be evaluated scientifically by considering into account all the factors effecting directly or indirectly the working of the humanly. For system approach, beside the method used during the work; work ... -
Historical development of Turkish fashion photography
(Selçuk Üniversitesi, 2019)Fashion photography is one of the most important areas that can be associated with fashion. The share of fashion photography is quite large in the promotion of every product that can be called fashion. Fashion photography ... -
İş sağlığı ve güvenliği açısından elle taşıma işlerinin değerlendirilmesi (tekstil ve otomotiv sektörü örneği)
(Şenol Baştürk, 2017)Günümüzde üretimin en önemli faktörü olan insan, teknolojik gelişmelere paralel olarak, işyerlerinde çeşitli problemlerle karşılaşmaktadır. Bu problemler önce insan sağlığına, sonra işletmeye ait her türlü ürüne yönelik ... -
On ergonomic perception
(Springer Verlag, 2018)Ergonomics has developed as an application of knowledge accumulation in very different qualities that can improve the efficiency of human performance in different directions. Ergonomics which is also related to different ... -
A research on ergonomic approaches of apparel designers
(Springer Verlag, 2016)In today’s market environment where customer needs and wants change constantly, only designing products with technical excellence is not enough for the success of the firm. Ergonomic characteristics to meet the expectations ... -
Tasarımda antropometrinin önemi
(Süleyman Demirel Üniversitesi, 2017)Yaşam koşullarının uygun hale getirilmesinde ve standartların yükseltilmesinde, makine, yapı, giysi, alet ve donanım başta olmak üzere her türlü ürünün tasarım aşamasından başlayarak üretim ve kullanım aşamalarında o ürünü ... -
Türk deri hazır giyim sektöründeki küçük ölçekli işletmelerin markalaşma düzeylerinin araştırılması
(Hitit Üniversitesi, 2010)Ürün ve hizmetleri birbirinden farklılaştıran, tanımlayan, bilgi veren, imaj yaratan ve özel bir kimlik kazandıran ayırt edici isim, sözcük grubu, harf, sembol, şekil veya bunların kombinasyonu olarak tanımlanan marka, ... -
Yoğunlaşma çerçevesinde Türk tekstil ve hazır giyim sektörünün değerlendirilmesi
(Asos Eğitim Bilişim Danışmanlık / Akademik İletişim, 2016)Pazar yoğunlaşması işletmeler için çok önemli bir kavramdır. Yoğunlaşma derecesi işletmelerin sektördeki davranışlarını ve pazarlama faaliyetlerini belirlemektedir. Yoğunluk arttıkça pazardaki rekabet şansı da o kadar ...